Offerte aanvragen

Benieuwd naar de prijs die bij de kwaliteit van No Ties hoort?
Vraag dan hieronder vrijblijvend
een offerte aan.

Offerte aanvragen
Type onderzoeken

No Ties voert online opinieonderzoek uit onder haar respondenten op inVotes en Peil.nl, maar voert ook opinieonderzoek uit onder het eigen adressenbestand van de klant. No Ties biedt diverse mogelijkheden als het gaat om opinieonderzoek. U kunt ervoor kiezen veel aspecten zelf uit te voeren, echter is het ook mogelijk om vrijwel alles aan No Ties over te laten. De verzamelde data wordt, indien van toepassing, teruggewogen naar de Gouden Standaard van de MOA. No Ties bied o.a. de volgende type onderzoeken aan:

Imago onderzoek

Een imago onderzoek dient ervoor inzicht te geven in het beeld dat een bepaalde doelgroep, zoals klanten of medewerkers van uw bedrijf, organisatie, product of dienst heeft. Een imago is mede bepalend voor het succes van een organisatie. Met de resultaten van een imago onderzoek is het mogelijk om in te spelen op de huidige reputatie van uw bedrijf en deze indien nodig om te buigen of uw producten en diensten daarop af te stemmen.

Reclame reactie / bereik onderzoek

Een reclame reactie of bereik onderzoek geeft inzicht het bereik van uw (reclame)campagne en het opvangen daarvan bij een bepaalde doelgroep. Zo is het onder andere mogelijk om een nieuwe tv- of radio commercial te testen bij een groot publiek.

Pre- en posttest van communicatie-uitingen

Het is mogelijk om te monitoren waarin een campagne zoals bijvoorbeeld een commercial heeft geresulteerd. Dit doen we door middel van 0- en 1-metingen. Een 0-meting is bedoeld het publiek te testen alvorens de campagne ingezet wordt. Wat weet het publiek al van het merk? Waar associeert het publiek het merk mee? etc. Een 1-meting is bedoeld om te kijken of de bekendheid van het merk bij het publiek veranderd is ten opzichte van de bekendheid voordat de communicatie-uiting is ingezet.

Tracking / Longitudinaal onderzoek

Een tracking of longitudinaal onderzoek is een onderzoek waarbij op steeds dezelfde manier herhaaldelijk metingen plaatsvinden om een ontwikkeling in kaart te brengen van bijvoorbeeld het verloop van een communicatie-uiting. Dit gebeurt onder andere na het uitbrengen van een reclame campagne. Het verschil met een 0- of 1-meting is dat er een continue meting plaatsvindt om het verloop van het effect van de campagne te bepalen.

Ontwikkeling- en gebruiksonderzoek

Onderzoek naar het gebruik en de ontwikkeling van de dienst of het product dat uw bedrijf of organisatie aanbiedt onder de gebruikers.

Klanttevredenheidsonderzoek

Een klanttevredenheidsonderzoek kan inzicht geven in de tevredenheid van consumenten, patiënten, cliënten en zakelijke klanten/relaties over de dienst of het product dat uw bedrijf of organisatie aanbiedt. Met de resultaten van een klanttevredenheidsonderzoek is het mogelijk om in te spelen op de huidige reputatie van uw bedrijf en deze indien nodig om te buigen of uw producten en diensten daarop af te stemmen.

Medewerkertevredenheidsonderzoek

Een medewerkertevredenheidsonderzoek is een perfect middel om de koers van intern beleid en het personeelsmanagement mee te bepalen. Medewerkers bepalen voor een groot deel het succes van een bedrijf, want een tevreden medewerker is een productieve en loyale medewerker. Zo kunnen er in het onderzoek o.a. vragen gesteld worden over de inhoud van het werk, werkomstandigheden, de werkdruk, sfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, waardering en de leidinggevende.

Actuele en/of politieke onderwerpen

Om actuele of politieke onderwerpen te onderzoeken maken wij over het algemeen gebruik van ons panel Peil.nl.

Onderzoek onder kinderen

Via ons inVotes kinderpanel is het mogelijk vragenlijsten uit te zetten bij kinderen met een leeftijd tot 18 jaar. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een doelgroep van meisjes van 6-10 jaar te kiezen.

Onderzoek op maat

Het is bij No Ties mogelijk om een onderzoek geheel op maat te maken. Via ons inVotes panel kunt u uw eigen doelgroep samenstellen.

Onderzoek met eigen adressenbestand

Naast de panels van No Ties is onderzoek met een eigen adressenbestand ook mogelijk. Wij noemen dit onderzoek onder eigen sample. Hierbij is het mogelijk dat het sample wordt uitgenodigd door No Ties, maar het is ook mogelijk dit zelf te doen d.m.v. een link die door No Ties wordt verstrekt.