Kan ik mijn verdiende punten koppelen aan die van een andere deelnemer?
Het is helaas niet mogelijk om de punten van twee paneldeelnemers aan elkaar te koppelen.
Hoe kan ik mijn punten (ePoints) inwisselen voor een Bol.com bon?
In deze video wordt uitgelegd hoe u uw punten in kunt wisselen voor een Bol.com bon. U kunt ook de instructie hieronder lezen.
De bonnen staan op uw persoonlijke pagina en worden niet per post of e-mail verstuurd. Via deze link kunt u inloggen op uw inVotes account: inloggen. Nadat u heeft ingelogd op uw persoonlijke pagina ziet u op het scherm onder het kopje “Saldo” de zin “Klik hier om een overzicht van uw uitbetalingen te zien.” staan. Via deze link kunt u uw punten laten uitbetalen, of uw codes bekijken.
Als u op deze link klikt ontvangt u een mailtje in uw mailbox, op het e-mailadres waarmee u staat ingeschreven bij inVotes. U kunt ook de spambox controleren indien u het mailtje niet ontvangt in de inbox. In de mail staat een link onder “Start” die u eenmalig kunt aanklikken. Deze link stuurt u terug naar uw persoonlijke pagina van inVotes en hier kunt u uw aangevraagde codes zien of een uitbetaling starten. Iedere keer dat u uw codes wilt bekijken kunt u via uw persoonlijke pagina middels de zin “Klik hier om een overzicht van uw uitbetalingen te zien” bij uw codes komen, of een uitbetaling starten.
Om de pincode zichtbaar te maken kunt u op de sterretjes klikken. Wij adviseren u om deze direct over te schrijven. De pincode bestaat uit 6 cijfers, zichtbaar nadat u op de sterretjes klikt. De code bestaat uit 19 cijfers en is direct zichtbaar.
Als u via een mobiele telefoon inlogt kunt u het schermpje even naar links/rechts vegen. Het schermpje is waarschijnlijk te klein om de codes en pincodes volledig te tonen.
Hoe controleer ik of mijn Bol.com code nog geldig is?
U kunt middels deze link altijd uw geldigheid van uw Bol.com codes controleren: https://www.bol.com/nl/m/bol-com-cadeaubonnen/. Als u naar onderen scrolt, ziet u de Saldochecker. Als u hier uw code invult, kunt u de geldigheid zien. Dit kunt u niet op de website van inVotes zien (en wij ook niet).
Hoe kan ik mijn Bol.com cadeaubonnen gebruiken om mee te betalen?
Het inwisselen van een cadeaubon of coupon op www.bol.com gaat als volgt:
- Leg een artikel in uw winkelwagentje. Indien u meerdere artikelen wilt bestellen, klikt u op ‘Winkel verder’. Klik op ‘Ga verder met bestellen’.
- U komt in uw winkelwagentje terecht. Linksonder staat de tekst: “Cadeaukaartcode invoeren”. Hier klikt u op.
- Voer vervolgens uw code in en klik op het plusje.
- Uw pincode wordt gevraagd. Vul deze in.
- Ga nu verder met uw bestelling.
Raadpleeg voor gebruik altijd de cadeaubonvoorwaarden. Die vindt u onderaan op www.bol.com bij Algemene voorwaarden.
Ik heb al een tijd geen e-mails meer gehad om deel te nemen aan een onderzoek, hoe kan dit?
Het kan inderdaad kloppen dat u nog geen (of al een tijdje geen) uitnodigingen heeft ontvangen voor onderzoeken, ook als u de vragenlijst met betrekking tot uw persoonlijke gegevens heeft voltooid. Het kan bijvoorbeeld zijn dat u niet in de doelgroep viel voor de beschikbare onderzoeken of dat er heel veel panelleden zijn met dezelfde profielgegevens als u. We zorgen dat iedereen aan de beurt komt, maar in zo’n geval kan het dus wat langer duren.
Ik wil me graag uitschrijven bij inVotes, hoe kan ik dat regelen?
U kunt zich uitschrijven via de knop ‘Opzeggen’ die u kunt vinden als u met uw muis over ‘Mijn pagina’ (uw persoonlijke pagina) gaat. U bereikt uw persoonlijke pagina als u inlogt via de link: .
Ik wil mijn e-mailadres wijzen, hoe kan ik dat regelen?
U kunt uw e-mailadres zelf aanpassen op uw profielpagina om in de toekomst weer te kunnen deelnemen in het panel. Dit gaat via de knop ‘E-mailadres wijzigen’ die u kunt vinden als u met uw muis over ‘Mijn pagina’ (uw persoonlijke pagina) gaat. U bereikt uw persoonlijke pagina als u inlogt via de link: inloggen/.
Ik krijg de melding: “U heeft momenteel … ePoints, waarvan u er ”vandaag” nog … uit kunt betalen”. Ik heb echter genoeg saldo voor een Bol.com bon, hoe kan dit?
Dit kan inderdaad voorkomen en kan te maken hebben met het feit dat er 24 uur moet zitten tussen het laten uitbetalen van verschillende bonnen om veiligheidsredenen. Wij zouden u daarom willen verzoeken om de uitbetaling nog eens te proberen nadat er 24 uur zijn verstreken na uw laatste poging tot uitbetaling. Mocht het dan nog steeds niet lukken, stuur ons dan vooral even een e-mail op beheer@invotes.nl.
De Bol.com codes en pincodes werken niet; ik krijg een melding dat de bonnen niet geldig zijn. Hoe kan dit?
Met de volgende link kunt u (onderaan de pagina) controleren wat het overgebleven saldo op uw Bol.com bon is: https://www.bol.com/nl/m/cadeaubon-bestellen/. Als hieruit blijkt dat er geen saldo op de bon staat, heeft u (of wellicht iemand anders in uw huishouden) de bon al gebruikt. U kunt dit terugvinden in uw e-mail; de code wordt vermeld in de bevestigingsmail van uw bestelling van Bol.com.
Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Via deze link kunt u inloggen op uw persoonlijke pagina: https://home.noties.nl/invotes/inloggen/.
Op uw pagina staat een kopje met ‘Saldo’ waar u uw puntensaldo kan zien.
Het onderzoek blijft hangen, hoe los ik dit op?
Dit kan helaas soms gebeuren. Probeert u de pagina te verversen of even een paar minuten te wachten. Als het probleem blijft aanhouden, kunt u ons het beste mailen met de uitnodigingslink, dan kunnen wij met u meekijken waar het misgaat.
Ik kon de vragenlijst niet afmaken, omdat deze bleef vasthangen. Nu is het onderzoek al afgesloten, maar ik heb hier wel werk aan gehad. Valt hier iets in te regelen?
Dit kan inderdaad soms gebeuren en is vervelend. Als wij zien dat u daadwerkelijk begonnen bent aan het onderzoek en vastliep, zijn wij altijd bereid u tegemoet te komen. U kunt ons het best even een e-mail op beheer@invotes.nl sturen met de uitnodigingslink en de situatie uitleggen, dan helpen wij u verder.
Ik heb nog net niet genoeg punten voor een bol.com bon, maar wil nu wel graag iets bestellen. Kan ik de rest bijbetalen?
Bijbetalen is helaas niet mogelijk.
De informatie in een onderzoek klopt niet/ik vind de inhoud van het onderzoek niet leuk. Waar kan ik dit kwijt?
Als u meer wilt zeggen over de inhoud van de vragenlijst dan wordt gevraagd, kunt u dit bij de laatste vraag van het onderzoek invullen. Op deze manier blijft het overzichtelijk wat er per onderwerp voor meningen of opmerkingen zijn. Daarnaast staat het u natuurlijk altijd vrij om af te zien van deelname als het onderzoek u echt niet aanspreekt.
Ik wil mijn account pauzeren of opnieuw activeren. Hoe doe ik dit?
Uw account kan niet gepauzeerd worden. Als uw voor een bepaalde tijd niet meer mee wilt doen aan onderzoeken, kunt u de uitnodigingen het beste negeren tot u wel weer mee wilt doen. Of u schrijft zich uit. Wanneer u dan weer mee wilt doen, kunt u zich gewoon opnieuw inschrijven met hetzelfde e-mailadres.
Ik kan niet inloggen/ik ben mijn wachtwoord vergeten/mijn wachtwoord doet het niet. Wat moet ik nu doen?
Als het niet lukt om in te loggen komt dit eigenlijk altijd doordat er een verkeerd wachtwoord is ingevuld. Als u klikt op ‘Wachtwoord kwijt’, krijgt u een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Controleer ook uw spambox voor deze mail. Als u bent ingelogd kunt u uw wachtwoord wijzigen via ‘Wachtwoord wijzigen’. Deze knop vindt u als u met uw muis over ‘Mijn pagina’ gaat.
Ik blijf uitnodigingen voor onderzoeken krijgen waarvoor ik niet (meer) in de doelgroep val. Kan ik me voor dit specifieke onderzoek uitschrijven?
Helaas is het niet mogelijk om u voor één specifiek onderzoek uit te schrijven. Het staat u natuurlijk wel altijd vrij af te zien van deelname.